loading...

Cara Mudah Buat Rainbow Rolls Cake


Assalamualaikum ...

Cara Mudah Buat Rainbow Rolls Cake  | Hari cuti hujung minggu di hujung tahun , banyak aktiviti yang akan anda serta ahli keluarga lakukan . Selain menghadiri majli perkahwinan , pulang kekampung halaman bercuti bersama keluarga , melakukan aktiviti luar , anda juga boleh melakukan aktiviti di dapur bersama anak - anak anda . Menghasilkan rainbow rolls cake adalah antara aktiviti yang anda dan anak - anak anda boleh lakukan .


Rainbow Rolls Cake


Rainbow Rolls Cake



Rainbow Rolls Cake


Cara Mudah Buat Rainbow Rolls Cake


Bila melihat pada gambar - gambar rainbow rolls cake di atas , kita rasa seolah - olah sukar nak menghasilkan . Mungkin juga ada yang bertanya bagaimana mahu menghasilkannya . Malah pilihan warnanya kelihatan sempurna dan menarik bila dilihat . Rainbow rolls cake ni sesuai dihasilkan untuk majlis santai juga untuk menyambut tetamu .


Rainbow Rolls Cake


Kat bawah ni ada cara - cara bagaimana nak hasilkan rainbow rolls cake . Kalau anda ikut setiap langkah yang diberikan , insha Allah anda akan dapat hasilkan sebagaimana yang tertera di gambar . Anda hanya perlu asingkan adunan mengikut warna sebelum anda aturkan adunan itu bersebelahan di dalam dulang pembakar . Mudah saja kan !


Rainbow Rolls Cake



Rainbow Rolls Cake



Selamat mencuba bagi anda yang rajin ke dapur dan menghasilkan kek untuk seisi keluarga . Sungguh lazat dimakan semasa panas bersama air teh atau kopi di kala hujan turun membasahi bumi . Malah boleh juga dihasilkan untuk tujuan perniagaan .



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan