loading...

Jenis Air Detox


Jenis Air Detox | Air detox merupakan minuman kesihatan yang popular di masa ini . Kalau anda minum di restoran pun , ada restoran yang memberikan minuman detox percuma kepada pelanggannya . Air detox juga mudah disediakan dalam masa yang singkat sahaja .


Jenis Air Detox

Air Detox


Air detox  dikatakan boleh mengeluarkan toxin dalam badan . Malah air detox juga merupakan cara yang paling mudah membakar lemak di dalam badan . Sama ada ianya benar ataupun mitos , anda sendiri tentukan dengan cuba mengamalkannya .


Jenis Air Detox


Jenis Air Detox


Ada pelbagai jenis air detox . Anda oleh menghasilkan air detox menggunakan pelbagai jenis buah , sayuran dan herba . Semuanya bergantung kepada selera anda . Berikut adalah antara contoh jenis air detox yang anda boleh hasilkan sendiri .


Jenis Air Detox

Bahan Asas


Bahan asas air detox adalah lemon , timun , halia dan daun pudina . Semua yang dinyatakan tadi merupakan bahan yang selalunya ada dalam air detox selain buah - buahan . Bahan asas air detox tersebut dikatakan dapat memecahkan lemak dalam badn selain aktif menyingkirkan toksin .


Jenis Air Detox


Jenis Air Detox


0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan