loading...

Makna Ciuman Seorang Suami


Ciuman merupakan elemen penting dalam hubungan suami isteri . Tetapi ada juga pasangan yang tidak suka melakukannya . Ciuman penting sebenarnya dalam proses ' beramah mesra ' sesama suami isteri . 

Makna Ciuman Seorang Suami

Makna Ciuman Seorang Suami


Tak ramai isteri yang ambil tahu makna setiap jenis ciuman dari seorang suami . Pakar psikologi mendapati bahawa , setiap jenis ciuman memilik makna yang berbeza .

Mata Terbuka


Lelaki jenis ini akan berhati - hati dalam meluahkan emosinya . Lelaki ini juga mempunyai kecenderungan untuk mengongkong sesuatu perhubungan .

Mata Tertutup


Lelaki jenis ini terdorong kepada suka berfantasi ketika beliau mencium isterinya . Lelaki ini juga jenis lelaki yang romantik dan mudah mesra dalam perhubungan .

Cium Dengan Kuat


Lelaki jenis ini cuba menutup kelemahannya dengan mendominasikan atau mengongkong apa yang akan dilakukan isterinya .

Bermain Lidah


Lelaki yang suka bermain lidah ketika bercium memiliki sifat keghairahan yang tinggi . Lelaki jenis ini juga cenderung untuk mengongkong isterinya .

Cium Sambil Membelai


Lelaki yang suka membelai ketika bercium memiliki kuasa seksual yang sebenarnya . Lelaki jenis ini akan menawan isterinya dengan kelembutan dan kehalusan . Suami jenis ini juga merupakan lelaki yang penyabar dan peka terhadap kemahuan isterinya . Beliau dapat menawarkan apa yang disukai oleh isteri . Suami jenis ini matang dari segi seks dan juga emosi .

Hangat Dan Ghairah



Apa pun jenis ciuman yang suami anda gemar lakukan , balaslah ciuman itu dengan  hangat demi membangkitkan ghairah untuk ' bersama ' . 





0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan