loading...

Felixia Yeap Sah Bergelar Isteri


Felixia Yeap yang merupakan seorang model playboy satu masa dulu telah menggeggarkan media sosial di Malaysia bila tiba - tiba berjubah muslimah . Gambar Felixia Yeap yang mengenakan pakai muslimah itu telah menjadi viral dan menjadi topik hangat untuk beberapa ketika . Niat murni Felixia Yeap untuk beralih ke Islam telah dicurigai dan disalah ertikan oleh ramai pihak . Pun begitu beliau tetap tenang dan meneruskan perjalanan kerjaya modelnya seperti biasa .


Felixia Yeap Sah Bergelar Isteri


Sah Memeluk Islam


Felixia Yeap telah mula berjinak - jinak mengenakan hijab sejak Disember 2013 . Ketika itu beliau mula belajar dan mengenali Nabi Muhammad s.a.w. , mengenal kaabah dalam usaha mengenal Islam secara lebih mendalam . Setelah melalui pelbagai dugaan seperti banthan , sindiran , penyisihan , makian , fitnah dan tekanan akhirnya pada 3 Julai 2014 , telah sah felexia Teap memeluk Islam dan menambah namanya kepada Raisyyah Rania Yeap . Anda boleh baca lebih lanjut tentang pengIslamannya di SINI .


Felixia Yeap Sah Bergelar Isteri


Felixia Yeap Sah Bergelar Isteri


Pada Sabtu 6 Jun 2015 jam 10.30 pagi , Felixia Yeap telah sah menjadi seorang isteri kepada Dr. Rezal Khairi Ahmad yg merupakan seorang Ketua Pegawai Eksekutif Nano Malaysia Berhad ( sebuah agensi di bawah MOSTI ) 


Felixia Yeap Sah Bergelar Isteri

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan