loading...

Majlis Perkahwinan Penyanyi Hafiz



Majlis Perkahwinan Penyanyi Hafiz | Hafiz Suip merupakan penyanyi terkenal tanahair yang lahir dari program realiti Akademi Fantasia . Setelah beberapa kali gagal dalam percintaan , akhirnya Hafiz Suip selamat menamatkan zaman bujangnya bersama wanita pilihan hatinya .








Majlis Pernikahan

Penyanyi Hafiz Suip selamat bergelar suami dengan sekali lafaz kepada Nureffy Jasreel Abdullah pada Sabtu 14 Mei 2016 . Pasangan tersebut dinikahkan oleh jurunikah Kasdinata Fauzi kira-kira pukul 10.30 pagi di kediaman pengantin perempuan yang terletak di Taman Matang Jaya, Kuching, Sarawak.




Hafiz atau nama sebenarnya Mohd Hafiz Suip, 26, menyerahkan mas kahwin sebanyak RM120 kepada Nureffy, 23 namun wang hantaran dirahsiakan jumlahnya.




Majlis Persandingan / Resepsi

Meskipun mengalami kecederaan tulang belakang (slipped disc) baru-baru ini dan masih dalam rawatan, namun Hafiz Suip, 25 , meneruskan juga majlis perkahwinannya sebagaimana yang telah dirancang .
"Kalau ikutkan memang nak percepatkan perkahwinan, namun saya hormati permintaannya untuk tamatkan belajar dan bekerja dahulu," ujar Hafiz. 





0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan