loading...

BB Cream NB Beauty Merawat Kulit Kusam Dan Berjeragat


BB Cream NB Beauty Merawat Kulit Kusam Dan Berjeragat | Sekarang in ada bamyak BB cream yang berlambak di pasaran . Pastinya setiap BB cream tersebut mempunyai kelebihannya tersendiri . Kalau diminta pandangan saya , sudah tentu saya mahukan satu BB cream yang bila disapukan pada kulit wajah , krim itu bukan sekadar boleh menutup segala cela tetapi juga boleh merawat jeragat , jerawat dan juga parut jerawat sekaligus kerana ketiga - tiga masalah itu adalah musuh utama kulit wajah kita dan kita tak nak bazirkan duit untuk beli produk berlainan untuk setiap masalah kulit wajah kita .


BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik

BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik


BB Crean NB Beauty memiliki sijil kelulusan dari JAKIM juga KKM . Jadi anda tak perlu risau tentang kehalalannya dan kandungan bahan dalam BB Cream NB Beauty yang mungkin memberi kesan pada kulit .

Isi Kandungan 


Dengan menggunakan slogan " Sihat Sumber Kecantikan " , beliau mensasarkan hanya dengan menggunakan BB Cream NB beauty , pengguna akan dapat merawat dan menyihatkan kulit wajah sambil wajah kelihatan cantik dengan memiliki tone yang sekata . BB Cream NB Beauty adalah sesuai dengan semua jenis kulit wajah .

Berikut adalah bahan yang digunakan didalam menghasilkan BB Cream NB Beauty . 

  • Glutathione : Glutathione mampu meneutralkan radikal bebas dan membunuh racun-racun yang ada di dalam tubuh sekaligus mampu utk menjadikan kulit lebih halus dan cantik.Glutathione dapat meningkan kandungan collagen dalam tubuh kita terutama kulit sehingga dapat mengurangi kedutan-kedutan yang ada pada kulit kita.
  • Aloevera : Aloevera dapat mencegah kulit dari kekeringan, seperti pelembab untuk kulit muka
  • Pearl Extract : Pearl Extract memang terkenal sebagai agen anti penuaan, Antioksida, Agen pemutih kulit, Agen pelembut kulit
  • Grape Stemcell : Stemcell merupakan bahan yang paling baik berfungsi sebagai anti-penuaan. Malah membantu utk menghaluskan dan menganjalkan kulit. Mengurangkan garisan dan kedutan halus di wajah.
  • Vitamin C & E : Vitamin C dapat merangsang pembentukan kolagen untuk kulit, ai juga agen pemegang air maka,kulit akan sentiasa segar dan lembab. Vitamin C jugak adalah perisai bagi kulit terhadap sinaran matahari. Vitamin E pula berfungsi untuk mengekalkal kelembapan kulit, melindungi kulit dari sinar UV dan paling penting mempercepatkan process penyembuhan luka.(jika di kulit muka, vitamin E nie lah yg bertindak meredakan jerawat,jeragat,kesan jerawat dll)

Testimoni


BB Cream NB Beauty menggunakan formula dan bahan bukan sekadar sebagai foundation tetapi juga cream yang boleh menghilangkan jeragat dan jerawat tetapi juga parut jerawat pada masa yang sama . 

Berikut adalah sebahagian testomin dari penggun BB Cream NB Beauty.


BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik


BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik

BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik


Berikut adalah testimoni dari saya setelah menggunakan untuk beberapa kali .


BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik


Apa yang saya boleh katakan selepas beberapa kali menggunakan produk BB Cream NB Beauty , BB Cream NB Beauty ni nipis je strukturnya , tidak berminyak dan tak terasa melekat di wajah malah tone kulit wajah saya menjadi sekata . Anda boleh saja lihat wajah saya selepas menggunakan BB Cream NB Beauty pada imej di atas .

Cara Menggunakan 


Cara menggunakan BB Cream NB Beauty sangat mudah saja . Sama je seperti anda menggunakan produk lain di wajah anda . Anda hanya perlu meletakkan setitik pada bahagian dahi , hidung , dagu , pipi kiri serta pipi kanan .

Selepas meletakkan setiap titik BB Cream NB Beauty di wajah anda , ratakan secara urutan bulatan pada pipi anda dan bahagian lainnya . Bila anda sapukan secara urutan bulatan , tone warna kulit akan jadi sekata kerana sapuan akan memenuhi seluruh wajah . Malah segala cela juga akan terlindung menyebabkan wajah anda nampak bersih dari sebarang noda .

Tempahan


Sekiranya anda bermint dan mahu dapatkan produk BB Cream NB Beauty , anda bolehlah watssapp nombor telefon 019 255 9114 .


Harga RM 60 sebotol .


BB Cream NB Beauty - Merawat Untuk Cantik

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015-2016 SUATU KEHIDUPAN
| Distributed By Belog Kehidupan